ΚΛΕΙΣΙΜΟ

Ένα διήμερο γεμάτο γεύση στο Almyra Hotel

ΜΑΡΙΑ ΦΑΝΤΗ

Της Μαρίας Φάντη

Το περασμένο σαββατοκύριακο είχα την ευκαιρία να επισκεφτώ και να μείνω 2 μέρες στο πεντάστερο ξενοδοχείο Almyra Ηotel στην όμορφη Πάφο.

Ήταν η πρώτη φορά που επισκέφτηκα το ξενοδοχείο αλλά και τα εστιατόριά του και είχα ακούσει τα καλύτερα. Πρόσφατα ανακαινισμένο, το ξενοδοχείο Almyra, μέλος του Ομίλου Thanos Hotels and Resorts, είναι ένα από τα πιο καλαίσθητα και κομψά ξενοδοχεία της Πάφου αλλά και της Μεσογείου, θα μπορούσα να πω.

Παρασκευή απόγευμα, λοιπόν, φτάσαμε στο ξενοδοχείο. Μόλις μπήκα στο λόμπι του ξενοδοχείου, οι λέξεις που μου ήρθαν στο μυαλό ήταν chic, μοντέρνο, κομψό με μια διακριτική πολυτέλεια.

Το προσωπικό του Almyra ήταν πολύ φιλικό. Μας έδειξαν το δωμάτιο όπου θα μέναμε, το οποίο βρισκόταν στον τρίτο όροφο. Το δωμάτιό μας ήταν τεράστιο, όπως το περίμενα. Το στυλ ήταν φωτεινό και μοντέρνο με σκούρες χρωματικές πινελιές. Το δωμάτιό μας διέθετε κρεβάτι king-size, πολυθρόνες-ανάκλιντρα, μηχανή για τσάι και καφέ, μίνι μπαρ, ένα τεράστιο μπαλκόνι με μοναδική θέα το απέραντο γαλάζιο αλλά και το Μεσαιωνικό Κάστρο της Πάφου. Το μπάνιο ήταν εξίσου εντυπωσιακό με τα υπόλοιπα του υπέροχου δωματίου. Στο εσωτερικό υπήρχαν δυο νιπτήρες, μεγάλη ντουζιέρα με όλες τις προσωπικές ανέσεις όπως μπουρνούζια, προϊόντα περιποίησης και στεγνωτήρας.

Η ανακαίνιση έγινε υπό την επίβλεψη της σχεδιάστριας Joëlle Pléot, με τα δωμάτια, τις σουίτες και το lobby να έχουν ανανεωθεί με ειδικά σχεδιασμένα έπιπλα, που ακολουθούν τη στυλιστική υπογραφή της Pléot. Τα έπιπλα είναι σχεδιασμένα με λεπτές γραμμές και έρχονται σε διάφορες αποχρώσεις του μπλε, εμπνευσμένες από τη Μεσόγειο θάλασσα που αγκαλιάζει το νησί. Κρατώντας την υπόσχεση που έχει δώσει η Thanos Hotels and Resorts στην τοπική κοινότητα, η σχεδιάστρια είχε αναθέσει σε εγχώριους τεχνίτες την κατασκευή των χειροποίητων τραπεζιών από βελανιδιά και ελιά όπως επίσης και τη δημιουργία υφασμάτινων ειδών επίπλωσης από μετάξι και δέρμα. Όλα τα δωμάτια, όπως και το δικό μας, έχουν επενδυθεί με έργα τέχνης από τον φωτογράφο Μιχάλη Κούλουμο και απεικονίζουν σκηνές από την προκυμαία της Πάφου.

Αφού αφήσαμε τα πράγματά μας, κάναμε μια βόλτα για να εξερευνήσουμε λίγο τους υπόλοιπους χώρους του ξενοδοχείου. Στο κατάλυμα υπάρχουν 3 διαφορετικές εξωτερικές πισίνες και μια εσωτερική, οι οποίες πραγματικά προσθέτουν μια διαφορετική νότα στο θέρετρο. Οι εξωτερικοί χώροι συντηρούνται άψογα, κάτι που σε κάνει να αισθάνεσαι ότι βρίσκεσαι σε ένα παραδεισένιο τοπίο.

Αφού περπατήσαμε και είδαμε τι παίζει στο ξενοδοχείο, περάσαμε στο δωμάτιο, φρεσκαριστήκαμε και κατεβήκαμε για δείπνο στο εστιατόριο Notios. Ρομαντικό και καλόγουστο, με μενού που συνδυάζει την ιαπωνική με τη μεσογειακή κουζίνα, καθίσαμε στη δροσερή βεράντα του και παραγγείλαμε τα ποτά μας. Μας έφεραν Fried Prawn Crackers συνοδευμένα με σος. Το μενού του εστιατορίου αποτελείται από κλασικά και αγαπημένα πιάτα από τη διεθνή κουζίνα όπως είναι το κάρι αλλά και με πιο δημιουργικά πιάτα με μεσογειακές και fusion βάσεις. Το πολύ καλό, όμως, στην περίπτωση του Notios είναι ότι και τα δύο αυτά γαστρονομικά «κεφάλαια» εκτελούνται με συνέπεια, προσοχή και όχι μόνο οδηγούν σε μια σειρά από νόστιμα και καλοφτιαγμένα πιάτα, αλλά καταφέρνουν να συνδυαστούν αρμονικά μεταξύ τους. Ξεκινήσαμε με Orientale σαλάτα με σάλτσα από σουσάμι και τραγανά spring rolls λαχανικών με γλυκόξινη σάλτσα στο πλάι. Γαρίδες tempura με spicy μαρμελάδα ντομάτας ήταν η επόμενη επιλογή που ήρθε στο τραπέζι μας. Comfort πιατα που σίγουρα αρέσουν στον καθένα, τα ορεκτικά που επιλέξαμε ήταν μια καλή έναρξη στο δείπνο μας.

Περνώντας στα κυρίως πιάτα, συνεχίζεται η ίδια λογική. Στο τραπέζι μας φτάνει ένα πιάτο με καλοψημένο φιλέτο μαύρου μπακαλιάρου, σερβιρισμένο με κάσιους, κρούστα από λάιμ, ψητό κινέζικο λάχανο, τουρσί τζίντζερ, πικάντικη miso σος. Ένα έξοχο πιάτο με το ψάρι άψογα, χοντρά κομμένο ώστε να κρατά την υφή και τη γεύση του dressing με σωστή ένταση.

Δοκιμάσαμε ακόμη, το κάρι λαχανικών με ρύζι μπασμάτι αρωματισμένο με λεμόνι και γιασεμί. Ένα vegetarian πιάτο που δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα κάρι με κροατικές επιλογές. Η τελευταία κυρίως επιλογή μας βρήκε μπροστά σε ένα ωραίο ζουμερό φιλέτο βόειου κρέατος το οποίο σερβίρεται με πουρέ πατάτας shitake και πλούσια σάλτσα τεριγιάκι. Ένα πιάτο αμαρτωλά γευστικό ήταν ό,τι έπρεπε για το φινάλε. Ασφαλώς δεν παρέλειψα το επιδόρπιο, μια δροσερή πανακότα με dressing από passion fruit.

Η λίστα των κρασιών πολυσυλλεκτική και ενδιαφέρουσα. Ιδιαίτερη αναφορά αξίζει και στο σέρβις που είναι πολύ καλό συνδυάζοντας πετυχημένα τον ξενοδοχειακό επαγγελματισμό και τη φιλικότητα που περιμένεις σε τέτοιου είδους χώρους.

Το επόμενο πρωί η μέρα μας ξεκίνησε με πλούσιο πρωινό γεύμα. Το πρωινό στο ξενοδοχείο ξεκινά από τις 7.30 μέχρι τις 10 το πρωί προσφέροντας αρκετές επιλογές και φρέσκες πρώτες ύλες. Αφού απολαύσαμε το πρωινό έξω στη βεράντα δίπλα από την πισίνα που είναι κατάλληλη για τα παιδιά, περάσαμε την υπόλοιπή μας μέρα δίπλα από την πανέμορφη πισίνα που είναι adults only στο Εauzone. Ένας προορισμός ιδανικός για ειδυλλιακά απογεύματα δίπλα στην πισίνα αφού η μαγευτική τοποθεσία και διακόσμηση του δημιουργούν μια όμορφη καλοκαιρινή εμπειρία, με δροσερά cocktails και ωραία vibes.

Μετά από αρκετές ώρες χαλαρών στιγμών δίπλα από την πισίνα ήρθε η ώρα για να επισκεφτούμε το Ουζερί και να απολαύσουμε τις γαστρονομικές δημιουργίες διά χειρός του σεφ Νίκου Κίμωνος.

Με την άφιξή μας στον χώρο, αντικρίσαμε το μεσογειακό ταπεραμέντο σε όλο του το μεγαλείο. Η εξαιρετικά προσεγμένη και δημοφιλής μεσογειακή ταβέρνα του ξενοδοχείου Almyra, εντυπωσιάζει με την σπουδαία πρώτη ύλη της, συνδυάζοντας θέα στη θάλασσα και το μεσαιωνικό κάστρο, και μια ανεπιτήδευτη, καλοφτιαγμένη κουζίνα που η μεσογειακή της προσέγγιση ξέρει να σε γοητεύει.

Από μια ματιά που ρίξαμε στο μενού νομίζω ότι ήθελα να τα γευτώ όλα. Οι μεσογειακές κυπριακές γεύσεις καλώς ή κακώς θα έχουν πάντα μια κύρια θέση στη γαστρονομική μου παλέτα. Στο μενού θα βρείτε θαλασσινές αλλά και κρεατικές επιλογές, μαμαδίστικα πιάτα όπως λουβί με κολοκυθάκι, ανθούς γεμιστούς και αγαπημένα κοκκινιστά όπως οι μπάμιες.

Εμείς επιλέξαμε να δοκιμάσουμε λίγο από όλα. Λίγα κρεατικά, λίγα θαλασσινά και μερικά από τα πιάτα που ανέφερα πιο πάνω. Τα υλικά είναι ολόφρεσκα και υψηλής ποιότητας. Δεν θα σας κουράσω απαριθμώντας όλα τα πιάτα, απλώς θα αναφέρω αυτά που μου έμειναν περισσότερο. Απολαμβάνοντας δροσερό αεράκι και ουζάκι, παρέα με τα ρεμπέτικα ακούσματα και το κύμα ξεκινήσαμε το γαστρονομικό μας ταξίδι στο Ουζερί με μια δροσερή χωριάτικη σαλάτα, χαλουμοκεφτέδες και διάφορα ντιπ όπως ταχίνι, τζατζίκι και ταραμοσαλάτα. Άψογα, ολόσωστα τηγανισμένη ήταν η φέτα σε φύλλο με σάλτσα ντομάτας, η οποία ήταν ανάλαφρη.

Περνώντας στα κυρίως, δυνατό ήταν το πικάντικο κοτόπουλο με πατάτες baby και σάλτσα κουμκουάτ. Γεμιστό φιλέτο βοείου κρέατος με χοιρομέρι και χαλούμι, σερβιρισμένη με κουμανταρία, ένα αρκετά δυνατό στιγμιότυπο από το μενού που αξίζει πραγματικά να δοκιμάσεις. Συνεχίζοντας με τα κυρίως, περάσαμε στα δικά μου αγαπημένα θαλασσινά πιάτα όπως είναι η γαρίδες, ο ξιφίας στη σχάρα, το καλαμαράκι και τα πλοκάμια χταποδιού. Όπως καταλαβαίνετε, μετά από όλα αυτά τη γαστρονομική πανδαισία, οι αντοχές μας εξαντλήθηκαν έτσι δεν δοκιμάσαμε τα γλυκά.

Το Ουζερί είναι ένας comfort, απλός χώρος, αλλά σίγουρα σε αγγίζει γαστρονομικά και ψυχικά με την απλότητα, την εξυπηρέτηση και τη θέα του. Σημειώστε ότι στον χώρο συχνά φιλοξενούνται καλλιτέχνες είτε μεσημέρι είτε νύχτα για να συντροφεύουν μουσικά τα γεύματα.

Για το οικονομικό κομμάτι, το δείπνο στο Notios ανέρχεται περίπου στα €50 το άτομο ενώ στο Ουζερί €30 το άτομο μαζί με τα ποτά.

Για τους ταξιδευτές, λοιπόν, που θέλουν να συνδυάσουν τις διακοπές τους με το καλό φαγητό, το Almyra σίγουρα θα τους φανεί παράδεισος, αφού καταφέρνει να ενθουσιάσει τους ουρανίσκους, με τα εστιατόριά του να διαφέρουν σε γευστικό προσανατολισμό, αλλά στέκονται τόσο αυτοτελώς όσο και ως ένα ενιαίο σύνολο, αναδεικνύοντας το ξενοδοχείο ως έναν από τους κορυφαίους προορισμούς για διακοπές και φαγητό στην Κύπρο.